Marketa pozice cb DREP ZEPREDU_edited.png

Online
​ jóga

vstup do členské sekce

pro klienty individuálních lekcí

a účastníky kurzů

 

inspirace pro vaší vlastní jógu

Každý den je jiný, střídají se rytmy přírody i naše vnitřní rytmy. Každý máme jiný příběh, jiné denní aktivity, jiné myšlenky, sny a touhy, jiné prožívání zdánlivě podobných věcí. Každý z nás je jedinečný. 

Když se naučíme vnímat principy namísto následování přesného provedení cviků a obracení se na lektora jestli to děláme správně, budeme si moc být vlastními učiteli. Budeme objevovat souvislosti a vidět A jestli je něco, co nás jóga na podložce může učit, je to právě toto. Naslouchat a sylšet sami sebe.

znovu se učit
naslouchat sobě

Jóga nás vede do spojení. Učí nás vnímat a ovládat své tělo, pozorovat a být si vědom svých myšlenek i slyšet své vlastní vnitřní vedení a směřování.

Ukazuje nám, jak udržovat zdravé proudění díky pohybu i jak využít síly zastavení a spočinutí.

 

Jak vnímat rytmus dechu i rytmus Bytí.

DSC_7414.jpg

Abychom se mohli rozvíjet a využít svou touhu po rozletu a volnosti  (ať už v pohybu nebo kreativně či akcí jako takovou), potřebujeme mít vždy nějaký pevný bod. Ve fyzickém pohybu ve formě opory a ve všem ostatním formou záměru. Určitého zaměření a rozhodnutí, co je pro nás v tu chvíli důležité, kam budeme směřovat svoji pozornost.

Mé lekce jsou proto rozděleny do kratších sekcí, každá z nich má svůj specifický záměr a ačkoliv toho možná probíhá v dané chvíle cvičení mnohem více, my se cvičíme udržet svoji pozornost v daném úhlu pozornosti.

tělo
mysl
duše

asjdlkaslkdaskldjalksdasnancs,n

asdkahslhasklha

nadklahdlkahkld

síla & propojení
 

Část vaší lekce / praxe, jejímž hlavním záměrem je podpořit a rozvíjet části vašeho těla cíleným zatížením. Ať již ve formě pohybu a jeho opakováním, výdrže v určitém nastavení nebo  tlakem a vyvíjenou silou.

 

Pozornost můžete tedy směřovat k jednotlivým oblastem, které cvikem aktivujete, posilujete.

Váš dech ať je volný, plynulý, snažte se jen povšimnout, zda nemáte tendenci jej zadržovat ve chvílích vyvíjeného úsilí. Může vám tak být  ukazatelem míry vašeho úsilí. 

Zkuste počet opakování přizpůsobit své aktuální situaci a postupovat spíše pomaleji, s přiměřeným úsilím. Dosáhnete tak mnohem lepších výsledků a odezvy od vašeho těla, než častým přetížením.